Boat/Airplane/Amphibian thing

View previous topic View next topic Go down

Boat/Airplane/Amphibian thing

Post by Razor_000 on Mon Nov 08, 2010 7:46 pm

This Aircraft is not the easiest thing to fly but.....you find out how to eventually it's a very stable aircraft.
Cool


Code:


// [RCD]
Val
{
   A(default=0, min=-20, max=20, step=5)
   B(default=0, max=30, step=5)
   C(default=#004028)
   C2(default=#8AC5FF)
   C3(default=#0B1A2B)
   G1(default=20, min=20, max=180)
   G2(default=-100, min=-100, max=0)
   G4(default=20, min=20, max=-190)
   P(default=0, min=-500000, max=100000)
   R(default=0, min=-15, max=15, step=5)
   RG(default=0, min=-40, max=40, step=5)
   S(default=0, min=-25, max=25, step=5)
   SW(default=0, max=2, step=1)
}
Key
{
   0:S(step=5)
   1:S(step=-5)
   2:A(step=5)
   3:A(step=-5)
   4:R(step=-5)
   5:P(step=-10000)
   6:R(step=5)
   8:P(step=10000)
   9:B(step=5)
   15:G1(step=5), G2(step=5), G4(step=5)
   16:G1(step=-5), G2(step=-5), G4(step=-5)
}
Body
{
   Core(color=#000000) {
      N:Frame(angle=100, option=1) {
         N:Weight(angle=80, color=c) {
            W:Weight(color=c) {
               W:Chip(angle=5, color=c) {
                  W:Chip(color=c) {
                     N:Chip(color=c) {
                        N:Chip(angle=a, color=c) {
                           N:Cowl(angle=160, color=c3) { }
                           N:Cowl(angle=-170, color=c2) { }
                        }
                        W:Frame(angle=-95, option=1, color=c2) {
                           N:RudderF(angle=-90, color=c2) {
                              N:Jet(power=1500, option=1, color=c2) {
                                 E:Jet(power=1500, option=1, color=c2) {
                                    N:Wheel(angle=g1, color=c2) { }
                                 }
                                 W:Jet(power=1500, option=1, color=c2) { }
                              }
                           }
                        }
                        W:Rudder(angle=-5, color=c) {
                           N:Chip(angle=a, color=c) {
                              N:Cowl(angle=160, color=c3) { }
                              N:Cowl(angle=-170, color=c2) { }
                           }
                           W:Chip(color=0) {
                              N:Chip(color=0) {
                                 W:Chip(color=c) {
                                    N:Cowl(angle=-170, color=c2) {
                                       N:Cowl(angle=-10, color=c2) { }
                                    }
                                 }
                                 N:Cowl(angle=-170, color=c2) {
                                    N:Cowl(angle=-10, color=c2) { }
                                 }
                              }
                           }
                           N:Cowl(option=1, color=c, effect=#F0FB) {
                              N:Cowl(angle=160, option=1, color=c3, effect=#F001) {
                                 W:Cowl(color=0) {
                                    W:Cowl(angle=1, color=c3) {
                                       W:Cowl(color=c3) {
                                          S:Cowl(angle=70, option=1, effect=#F0FB) {
                                             W:Cowl(angle=40, option=1, effect=#F0FB) {
                                                N:Cowl(angle=70, option=3, color=c3) {
                                                   S:Cowl(angle=150, option=3, color=c2) { }
                                                }
                                             }
                                          }
                                          W:Cowl(angle=6, option=3, color=c3) { }
                                          S:Cowl(angle=150, color=c2) { }
                                       }
                                    }
                                 }
                                 N:Cowl(angle=23, color=c3) {
                                    W:Cowl(color=0) {
                                       W:Cowl(angle=1, color=c3) {
                                          W:Cowl(angle=4, color=c3) {
                                             W:Cowl(color=c3) {
                                                W:Cowl(angle=160, color=c2) {
                                                   W:Cowl(angle=10, color=c2) { }
                                                }
                                             }
                                          }
                                       }
                                    }
                                    E:Cowl(angle=-2, color=c3) { }
                                 }
                              }
                           }
                        }
                     }
                     S:Jet(angle=15, color=c3) {
                        S:RLW(angle=-100, power=p, color=0) {
                           N:Trim(angle=-40, color=#804000) { }
                           W:Trim(angle=-40, color=#804000) { }
                           S:Trim(angle=-40, color=#804000) { }
                           E:Trim(angle=-40, color=#804000) { }
                        }
                     }
                     S:Cowl(angle=160, color=c3) {
                        S:Cowl(angle=22, color=c3) {
                           W:Cowl(color=c3) { }
                        }
                        W:Cowl(color=c3) {
                           W:Cowl(color=0) {
                              W:Cowl(color=c3) {
                                 N:Cowl(angle=70, option=1, effect=#F0FB) {
                                    W:Cowl(angle=20, option=1, effect=#F0FB) {
                                       S:Cowl(angle=75, color=c3) {
                                          W:Cowl(option=3, color=c3) {
                                             N:Cowl(angle=155, option=3, color=c2) { }
                                          }
                                          N:Cowl(angle=155, color=c2) { }
                                       }
                                    }
                                 }
                                 N:Cowl(angle=150, color=c2) { }
                              }
                              N:Cowl(angle=150, color=c2) { }
                           }
                        }
                     }
                     W:Cowl(option=1, effect=#F0FB) {
                        S:Cowl(angle=-170, color=c2) {
                           E:Cowl(color=c2) {
                              S:Cowl(angle=-10, color=c2) {
                                 W:Cowl(angle=140, color=c2) {
                                    S:Cowl(angle=25, option=4, color=c2) { }
                                 }
                                 E:Cowl(angle=140, color=c2) {
                                    S:Cowl(angle=25, option=3, color=c2) { }
                                 }
                              }
                           }
                           S:Cowl(angle=-10, color=c2) { }
                        }
                     }
                     E:Cowl(angle=75, option=1, effect=#F0FB) {
                        E:Cowl(angle=140, option=1, effect=#F0FB) {
                           E:Cowl(angle=20, color=c3) {
                              E:Cowl(angle=90, color=c2) {
                                 S:Cowl(option=5, color=c2) { }
                              }
                              S:Cowl(option=5, color=c3) { }
                              W:Cowl(angle=90, color=c3) {
                                 W:Cowl(angle=90, color=c2) {
                                    S:Cowl(option=5, color=c2) { }
                                 }
                                 S:Cowl(option=5, color=c3) { }
                              }
                           }
                        }
                     }
                  }
                  N:Chip(color=c) {
                     N:Chip(color=c) {
                        N:Cowl(angle=160, color=c3) {
                           N:Cowl(angle=23, color=c3) {
                              W:Cowl(option=4, color=c3) { }
                           }
                        }
                        N:Cowl(angle=-170, color=c2) {
                           N:Cowl(angle=-10, color=c2) { }
                        }
                     }
                     N:Chip(angle=-b, color=c) {
                        E:Cowl(color=c) { }
                     }
                  }
                  S:Cowl(angle=160, color=c3) {
                     S:Cowl(angle=22, color=c3) { }
                  }
               }
               S:Cowl(angle=160, color=c3) {
                  S:Cowl(angle=22, color=c3) { }
               }
               S:Cowl(angle=-170, color=c2) {
                  W:Cowl(angle=-3, color=c2) { }
                  S:Cowl(angle=-10, color=c2) { }
               }
            }
            E:Weight(color=c) {
               E:Chip(angle=5, color=c) {
                  E:Chip(color=c) {
                     S:Jet(angle=15, color=c3) {
                        S:RLW(angle=-100, power=-p, color=0) {
                           N:Trim(angle=40, color=#804000) { }
                           W:Trim(angle=40, color=#804000) { }
                           S:Trim(angle=40, color=#804000) { }
                           E:Trim(angle=40, color=#804000) { }
                        }
                     }
                     N:Chip(color=c) {
                        N:Chip(angle=-a, color=c) {
                           N:Cowl(angle=160, color=c3) { }
                           N:Cowl(angle=-170, color=c2) { }
                        }
                        E:Rudder(angle=5, color=c) {
                           E:Chip(color=0) {
                              N:Chip(color=0) {
                                 E:Chip(color=c) {
                                    N:Cowl(angle=160, color=c3) {
                                       N:Cowl(angle=22, color=c3) {
                                          E:Cowl(angle=4, color=c3) {
                                             E:Cowl(color=c3) {
                                                E:Cowl(angle=160, color=c2) {
                                                   E:Cowl(angle=10, color=c2) { }
                                                }
                                             }
                                          }
                                       }
                                       E:Cowl(color=c3) {
                                          S:Cowl(angle=70, option=1, effect=#F0FB) {
                                             E:Cowl(angle=40, option=1, effect=#F0FB) {
                                                N:Cowl(angle=70, option=4, color=c3) {
                                                   S:Cowl(angle=150, option=4, color=c2) { }
                                                }
                                             }
                                          }
                                          S:Cowl(angle=155, color=c2) { }
                                          E:Cowl(angle=6, option=4, color=c3) { }
                                       }
                                    }
                                    N:Cowl(angle=-170, color=c2) { }
                                 }
                                 N:Cowl(angle=160, color=0) {
                                    N:Cowl(angle=22, color=0) { }
                                 }
                                 N:Cowl(angle=-170, color=c2) { }
                              }
                           }
                           N:Chip(angle=-a, color=c) {
                              N:Cowl(angle=160, color=c3) { }
                              N:Cowl(angle=-170, color=c2) { }
                           }
                        }
                        E:Frame(angle=-95, option=1, color=c2) {
                           N:RudderF(angle=90, color=c2) {
                              N:Jet(power=1500, option=1, color=c2) {
                                 W:Jet(power=1500, option=1, color=c2) {
                                    N:Wheel(angle=g1, color=c2) { }
                                 }
                                 E:Jet(power=1500, option=1, color=c2) { }
                              }
                           }
                        }
                     }
                     S:Cowl(angle=160, color=c3) {
                        S:Cowl(angle=22, color=c3) {
                           E:Cowl(color=c3) { }
                        }
                        E:Cowl(color=c3) {
                           E:Cowl(color=c3) {
                              E:Cowl(color=c3) {
                                 N:Cowl(angle=70, option=1, effect=#F0FB) {
                                    E:Cowl(angle=20, option=1, effect=#F0FB) {
                                       S:Cowl(angle=75, color=c3) {
                                          N:Cowl(angle=155, color=c2) { }
                                          E:Cowl(option=4, color=c3) {
                                             N:Cowl(angle=155, option=4, color=c2) { }
                                          }
                                       }
                                    }
                                 }
                                 N:Cowl(angle=150, color=c2) {
                                    N:Cowl(angle=15, color=c2) { }
                                 }
                              }
                              N:Cowl(angle=150, color=c2) {
                                 N:Cowl(angle=15, color=c2) { }
                              }
                           }
                        }
                     }
                     S:Cowl(angle=-170, color=c2) {
                        S:Cowl(angle=-10, color=c2) {
                           E:Cowl(angle=140, color=c2) {
                              S:Cowl(angle=25, option=3, color=c2) { }
                           }
                           W:Cowl(angle=140, color=c2) {
                              S:Cowl(angle=25, option=4, color=c2) { }
                           }
                        }
                        E:Cowl(color=c2) {
                           S:Cowl(angle=-10, color=c2) { }
                        }
                     }
                     W:Cowl(angle=75, option=1, effect=#F0FB) {
                        W:Cowl(angle=140, option=1, effect=#F0FB) {
                           W:Cowl(angle=20, color=c3) {
                              S:Cowl(option=5, color=c3) { }
                              E:Cowl(angle=90, color=c3) {
                                 S:Cowl(option=5, color=c3) { }
                                 E:Cowl(angle=90, color=c2) {
                                    S:Cowl(option=5, color=c2) { }
                                 }
                              }
                              W:Cowl(angle=90, color=c2) {
                                 S:Cowl(option=5, color=c2) { }
                              }
                           }
                        }
                     }
                  }
                  N:Chip(color=c) {
                     N:Chip(color=c) {
                        N:Cowl(angle=160, color=c3) {
                           N:Cowl(angle=22, color=c3) {
                              E:Cowl(color=c3) {
                                 E:Cowl(color=c3) { }
                              }
                           }
                        }
                        N:Cowl(angle=-170, color=c2) { }
                     }
                     N:Chip(angle=-b, color=c) {
                        W:Cowl(color=c) { }
                     }
                  }
                  S:Cowl(angle=160, color=c3) {
                     S:Cowl(angle=22, color=c3) { }
                  }
               }
               S:Cowl(angle=160, color=c3) {
                  S:Cowl(angle=22, color=c3) { }
               }
               S:Cowl(angle=-170, color=c2) {
                  E:Cowl(angle=-3, color=c2) {
                     S:Cowl(angle=-10, color=c2) { }
                  }
                  S:Cowl(angle=-10, color=c2) { }
               }
            }
            N:Weight(color=c) {
               N:TrimF(angle=90, option=1) {
                  W:RudderF(angle=25) {
                     W:Jet(power=1900, option=1, color=c2) {
                        S:Jet(power=1000, option=1, color=c2) { }
                        W:TrimF(angle=-r, option=1) {
                           S:Wheel(angle=180, color=c2, effect=2) { }
                        }
                     }
                  }
               }
               N:Trim(color=c) {
                  N:Chip(color=c) {
                     N:Chip(color=c) {
                        N:Chip(color=c) {
                           N:Chip(color=c) {
                              N:Trim(color=c) {
                                 N:Chip(angle=-s, color=c) {
                                    N:Cowl(angle=-170, color=c2) { }
                                 }
                                 W:Chip(color=c) {
                                    W:Frame(color=c) {
                                       N:Chip(angle=-s, color=c) { }
                                       W:Frame(angle=92, option=1, color=0) {
                                          N:Chip(angle=r, color=0) {
                                             W:Chip(color=0) {
                                                W:Cowl(angle=-78, option=1, effect=#F0FB) {
                                                   W:Cowl(angle=160, option=1, effect=#F0FB) {
                                                      W:Cowl(angle=98, color=0) {
                                                         E:Cowl(angle=90, option=1, effect=#F0FB) {
                                                            N:Cowl(angle=79, option=1, effect=#F0FB) {
                                                               W:Cowl(angle=89, color=0) {
                                                                  N:Cowl(color=0) {
                                                                     N:Cowl(option=5, color=0) { }
                                                                  }
                                                               }
                                                            }
                                                         }
                                                      }
                                                   }
                                                }
                                             }
                                             E:Chip(color=0) { }
                                          }
                                          S:Cowl(angle=180, color=c3) {
                                             E:Cowl(angle=1, option=3, color=c3) { }
                                             W:Cowl(option=4, color=c3) { }
                                          }
                                       }
                                    }
                                    N:Chip(angle=-s, color=c) {
                                       N:Cowl(angle=172, color=c3) {
                                          W:Cowl(color=c3) { }
                                       }
                                       N:Cowl(angle=-170, color=c2) {
                                          W:Cowl(color=c2) { }
                                       }
                                    }
                                    S:Cowl(angle=172, color=c3) {
                                       W:Cowl(color=c3) { }
                                    }
                                    S:Cowl(angle=-170, color=c2) {
                                       W:Cowl(color=c2) { }
                                    }
                                 }
                                 E:Chip(color=c) {
                                    E:Frame(color=c) {
                                       N:Chip(angle=-s, color=c) {
                                          N:Cowl(angle=-170, color=c2) {
                                             W:Cowl(color=c2) { }
                                          }
                                       }
                                       E:Frame(angle=92, option=1, color=0) {
                                          N:Chip(angle=-r, color=0) {
                                             W:Chip(color=0) { }
                                             E:Chip(color=0) {
                                                E:Cowl(angle=-78, option=1, effect=#F0FB) {
                                                   E:Cowl(angle=160, option=1, effect=#F0FB) {
                                                      E:Cowl(angle=98, color=0) {
                                                         W:Cowl(angle=90, option=1, effect=#F0FB) {
                                                            N:Cowl(angle=79, option=1, effect=#F0FB) {
                                                               E:Cowl(angle=89, color=0) {
                                                                  N:Cowl(color=0) {
                                                                     N:Cowl(option=5, color=0) { }
                                                                  }
                                                               }
                                                            }
                                                         }
                                                      }
                                                   }
                                                }
                                             }
                                          }
                                          S:Cowl(angle=180, color=c3) {
                                             E:Cowl(angle=1, option=3, color=c3) { }
                                             W:Cowl(option=4, color=c3) { }
                                          }
                                       }
                                       S:Cowl(angle=-170, color=c2) {
                                          W:Cowl(color=c2) {
                                             W:Cowl(color=c2) { }
                                          }
                                       }
                                    }
                                    N:Chip(angle=-s, color=c) {
                                       N:Cowl(angle=172, color=c3) {
                                          W:Cowl(color=c3) { }
                                          E:Cowl(color=c3) { }
                                       }
                                    }
                                    S:Cowl(angle=172, color=c3) {
                                       E:Cowl(color=c3) { }
                                    }
                                 }
                                 S:Cowl(angle=172, color=c3) {
                                    S:Cowl(angle=-158, color=c3) {
                                       S:Cowl(angle=-5, color=c3) {
                                          S:Cowl(angle=-5, color=c3) {
                                             S:Cowl(angle=-5, color=c3) {
                                                S:Cowl(color=c3) {
                                                   E:Cowl(angle=-80, color=c3) { }
                                                }
                                                W:Cowl(angle=-60, color=c3) {
                                                   S:Cowl(color=c3) { }
                                                   W:Cowl(angle=-30, option=4, color=c3) {
                                                      S:Cowl(color=c3) { }
                                                   }
                                                   N:Cowl(angle=-25, color=c3) { }
                                                }
                                                E:Cowl(angle=-60, color=c3) {
                                                   E:Cowl(angle=-30, option=3, color=c3) {
                                                      S:Cowl(color=c3) {
                                                         S:Cowl(color=c3) { }
                                                      }
                                                   }
                                                   S:Cowl(color=c3) { }
                                                   N:Cowl(angle=-25, color=c3) { }
                                                }
                                             }
                                             W:Cowl(angle=-80, color=c3) { }
                                             E:Cowl(angle=-80, color=c3) { }
                                          }
                                          W:Cowl(angle=-80, color=c3) { }
                                          E:Cowl(angle=-80, color=c3) { }
                                       }
                                       W:Cowl(angle=-75, option=4, color=c3) { }
                                       E:Cowl(angle=-75, option=3, color=c3) { }
                                    }
                                 }
                                 N:Cowl(option=1, color=c, effect=#F0FB) {
                                    N:Cowl(angle=-160, option=1, effect=#F0FB) {
                                       N:Cowl(angle=9, color=c2) {
                                          N:Cowl(angle=-10, color=c2) {
                                             N:Cowl(color=c2) {
                                                N:Cowl(angle=-5, color=c2) {
                                                   N:Cowl(angle=15, color=c2) { }
                                                   W:Cowl(angle=-75, option=4, color=c2) {
                                                      N:Cowl(color=c3) {
                                                         S:Cowl(option=3, color=c3) { }
                                                      }
                                                   }
                                                   E:Cowl(angle=-75, option=3, color=c2) {
                                                      N:Cowl(color=c3) {
                                                         S:Cowl(option=4, color=c3) { }
                                                      }
                                                   }
                                                }
                                                W:Cowl(angle=-75, color=c2) { }
                                                E:Cowl(angle=-75, color=c2) { }
                                             }
                                             W:Cowl(angle=-75, color=c2) {
                                                W:Cowl(angle=-60, option=3, color=c3) {
                                                   N:Cowl(color=c3) {
                                                      N:Cowl(angle=34, color=c3) {
                                                         E:Cowl(angle=-80, color=c3) { }
                                                      }
                                                   }
                                                }
                                             }
                                             E:Cowl(angle=-75, color=c2) {
                                                E:Cowl(angle=-60, option=4, color=c3) {
                                                   N:Cowl(color=c3) {
                                                      N:Cowl(angle=34, color=c3) {
                                                         W:Cowl(angle=-80, color=c3) { }
                                                      }
                                                   }
                                                }
                                             }
                                          }
                                          W:Cowl(angle=-70, option=3, color=c2) { }
                                          E:Cowl(angle=-70, option=4, color=c2) { }
                                       }
                                    }
                                 }
                              }
                           }
                        }
                     }
                  }
               }
               W:Chip(color=c) {
                  S:RudderF(angle=90, color=c) { }
                  N:Cowl(color=c) {
                     N:Cowl(angle=160, color=c3) {
                        N:Cowl(angle=22, color=c3) { }
                     }
                     N:Cowl(angle=-170, color=c2) {
                        N:Cowl(angle=-10, color=c2) { }
                     }
                  }
                  W:Cowl(angle=70, option=1, effect=#F0FB) {
                     W:Cowl(angle=150, option=1, effect=#F0FB) {
                        W:Cowl(angle=-120, color=c3) {
                           N:Cowl(effect=#C0FB) {
                              N:Cowl(angle=35, color=c3) {
                                 E:Cowl(angle=10, color=c3) {
                                    E:Cowl(angle=5, color=c3) { }
                                 }
                                 W:Cowl(angle=78, color=c3) { }
                              }
                              E:Cowl(angle=10, color=c3) {
                                 E:Cowl(angle=5, color=c3) { }
                              }
                           }
                           S:Cowl(color=c3) {
                              E:Cowl(angle=10, color=c3) {
                                 E:Cowl(angle=5, color=c3) { }
                              }
                              S:Cowl(color=c3) {
                                 S:Cowl(option=4, effect=#C0FB) {
                                    E:Cowl(angle=10, color=c3) {
                                       E:Cowl(angle=5, option=4, color=c3) { }
                                       S:Cowl(angle=35, option=1, color=0) {
                                          E:Cowl(angle=179, effect=#C0FB) { }
                                          E:Cowl(angle=40, option=4, effect=#C0FB) { }
                                       }
                                    }
                                 }
                                 E:Cowl(angle=10, color=c3) {
                                    E:Cowl(angle=5, color=c3) { }
                                 }
                              }
                           }
                           W:Cowl(angle=78, color=c3) {
                              N:Cowl(color=c3) {
                                 W:Cowl(angle=-105, option=1, effect=#F0FB) {
                                    W:Cowl(angle=-146, option=1, effect=#F0FB) {
                                       W:Cowl(angle=-108, color=c3) {
                                          N:Cowl(angle=7, color=c3) {
                                             N:Cowl(angle=5, color=c3) {
                                                E:Cowl(angle=80, effect=#C0FB) { }
                                                W:Cowl(angle=84, effect=#C0FB) { }
                                                N:Cowl(angle=10, option=1, effect=#F0FB) {
                                                   W:Cowl(angle=-90, option=1, effect=#F0FB) {
                                                      S:Cowl(angle=-165, option=1, effect=#F0FB) {
                                                         E:Cowl(effect=#C0FB) {
                                                            S:Cowl(color=c3) {
                                                               W:Cowl(angle=135, option=5, color=c3) { }
                                                            }
                                                            W:Cowl(angle=95, option=3, effect=#C0FB) { }
                                                         }
                                                      }
                                                   }
                                                   E:Cowl(angle=-90, option=1, effect=#F0FB) {
                                                      S:Cowl(angle=-165, option=1, effect=#F0FB) {
                                                         W:Cowl(effect=#C0FB) {
                                                            S:Cowl(color=c3) {
                                                               E:Cowl(angle=135, option=4, color=c3) { }
                                                            }
                                                            E:Cowl(angle=95, option=4, effect=#C0FB) { }
                                                         }
                                                      }
                                                   }
                                                }
                                             }
                                             E:Cowl(angle=80, effect=#C0FB) { }
                                             W:Cowl(angle=84, effect=#C0FB) { }
                                          }
                                       }
                                    }
                                 }
                              }
                              S:Cowl(color=c3) {
                                 S:Cowl(color=c3) {
                                    S:Cowl(angle=5, option=5, color=#008000, effect=#C0FB) {
                                       E:Cowl(angle=85, effect=#C0FB) { }
                                    }
                                 }
                              }
                           }
                           E:Cowl(angle=10, color=c3) {
                              E:Cowl(angle=5, color=c3) { }
                           }
                        }
                     }
                  }
               }
               E:Chip(color=c) {
                  S:RudderF(angle=-90, color=c) { }
                  N:Cowl(color=c) {
                     N:Cowl(angle=160, color=c3) {
                        N:Cowl(angle=22, color=c3) { }
                     }
                     N:Cowl(angle=-170, color=c2) { }
                  }
                  E:Cowl(angle=70, option=1, effect=#F0FB) {
                     E:Cowl(angle=150, option=1, effect=#F0FB) {
                        E:Cowl(angle=-120, color=c3) {
                           E:Cowl(angle=78, color=c3) {
                              S:Cowl(color=c3) {
                                 S:Cowl(color=c3) {
                                    S:Cowl(angle=5, option=5, color=#008000, effect=#C0FB) {
                                       W:Cowl(angle=85, effect=#C0FB) { }
                                    }
                                 }
                              }
                              N:Cowl(color=c3) { }
                           }
                           N:Cowl(effect=#C0FB) {
                              N:Cowl(angle=35, color=c3) {
                                 W:Cowl(angle=10, color=c3) {
                                    W:Cowl(angle=5, color=c3) { }
                                 }
                                 E:Cowl(angle=78, color=c3) { }
                              }
                              W:Cowl(angle=10, color=c3) {
                                 W:Cowl(angle=5, color=c3) { }
                              }
                           }
                           S:Cowl(color=c3) {
                              W:Cowl(angle=10, color=c3) {
                                 W:Cowl(angle=5, color=c3) { }
                              }
                              S:Cowl(color=c3) {
                                 S:Cowl(option=3, effect=#C0FB) {
                                    W:Cowl(angle=10, color=c3) {
                                       W:Cowl(angle=5, option=3, color=c3) { }
                                       S:Cowl(angle=36, option=1, color=0) {
                                          S:Cowl(angle=54, option=1, color=0) {
                                             W:Cowl(angle=179, effect=#C0FB) { }
                                             E:Cowl(angle=35, option=1, color=0) {
                                                N:Cowl(angle=179, effect=#C0FB) { }
                                                N:Cowl(angle=55, option=5, effect=#C0FB) { }
                                                E:Cowl(angle=45, option=5, color=#008000, effect=#C0FB) {
                                                   N:Cowl(angle=60, effect=#C0FB) { }
                                                   S:Cowl(angle=60, effect=#C0FB) { }
                                                }
                                                S:Cowl(angle=55, option=5, effect=#C0FB) { }
                                             }
                                             W:Cowl(angle=40, effect=#C0FB) {
                                                N:Cowl(angle=55, option=4, effect=#C0FB) {
                                                   W:Cowl(option=3, color=c3) { }
                                                }
                                                W:Cowl(color=c2) {
                                                   N:Cowl(angle=55, option=4, color=c2) { }
                                                   S:Cowl(angle=55, option=3, color=c2) { }
                                                }
                                                S:Cowl(angle=55, option=3, effect=#C0FB) {
                                                   W:Cowl(option=4, color=c3) { }
                                                }
                                             }
                                          }
                                          W:Cowl(angle=179, effect=#C0FB) { }
                                          W:Cowl(angle=40, option=3, effect=#C0FB) { }
                                       }
                                    }
                                 }
                                 W:Cowl(angle=10, color=c3) {
                                    W:Cowl(angle=5, color=c3) { }
                                 }
                              }
                           }
                           W:Cowl(angle=10, color=c3) {
                              W:Cowl(angle=5, color=c3) { }
                           }
                        }
                     }
                  }
               }
            }
            S:Arm(color=c) {
               S:Weight(color=c) {
                  N:TrimF(angle=90, option=1) {
                     W:Frame() {
                        W:Frame() {
                           W:Frame(option=1) {
                              W:RudderF(angle=-90, option=1) {
                                 S:Frame(angle=g2, color=c) {
                                    S:Wheel(angle=-80, color=c2, effect=2) { }
                                 }
                                 S:Frame(angle=-g2, color=c) {
                                    S:Wheel(angle=80, color=c2, effect=2) { }
                                 }
                              }
                           }
                           S:TrimF(angle=90, color=c2) {
                              N:TrimF(angle=90) {
                                 N:Jet(power=2200, option=1, color=c2) {
                                    S:Jet(power=2200, option=1, color=c2) { }
                                    N:Jet(power=2200, option=1, color=c2) {
                                       S:Jet(power=2200, option=1, color=c2) { }
                                    }
                                 }
                              }
                              S:Chip(angle=-155, color=c2) {
                                 S:Chip(color=c2) {
                                    S:Chip(color=c2) { }
                                 }
                              }
                           }
                        }
                     }
                  }
               }
               N:Cowl(angle=70, option=5, color=c) { }
               S:Cowl(angle=45, option=2, color=c) { }
            }
         }
      }
   }
}
Script
{if G1=30 & G2=60 & G4=-90 {sw=2}
if sw=2 & _key(4) =1 {RG=RG+5}
if sw=2 & _key(6) =1 {RG=RG-5}

dummy=_ZOOM(70)}
avatar
Razor_000
Car
Car

Posts : 17
Join date : 2010-08-14

View user profile

Back to top Go down

Re: Boat/Airplane/Amphibian thing

Post by JHaskly on Mon Nov 08, 2010 11:36 pm

Would you mind putting the controls in the plane next time?

Other than that, it's a great plane! The cowling is good, and you're right, it is stable.

_________________
Previously (and currently) known as Juz.

Please do not write "LUA", beause it's "Lua". It's Moon in Portuguese, not a Limited User Account, Last Universal Ancestor, or the Lukla Airport in Nepal.

JHaskly
Admin

Posts : 235
Join date : 2010-07-16
Age : 21
Location : Brisbane

View user profile

Back to top Go down

Re: Boat/Airplane/Amphibian thing

Post by Razor_000 on Tue Nov 09, 2010 11:56 am

I would but I"m lazy sorry but if you get a custom to these controls all my other post of aircraft have the same controls Surprised
avatar
Razor_000
Car
Car

Posts : 17
Join date : 2010-08-14

View user profile

Back to top Go down

Re: Boat/Airplane/Amphibian thing

Post by JHaskly on Wed Nov 10, 2010 12:44 am

If you're lazy then copy+paste them from another model. And writing them out again only takes a minute.

_________________
Previously (and currently) known as Juz.

Please do not write "LUA", beause it's "Lua". It's Moon in Portuguese, not a Limited User Account, Last Universal Ancestor, or the Lukla Airport in Nepal.

JHaskly
Admin

Posts : 235
Join date : 2010-07-16
Age : 21
Location : Brisbane

View user profile

Back to top Go down

Re: Boat/Airplane/Amphibian thing

Post by Razor_000 on Sat Apr 23, 2011 8:22 pm

thats the thing I've never put controls for my aircraft cause the controls are familiar to me. but I'll consider doing that for my other planes.
avatar
Razor_000
Car
Car

Posts : 17
Join date : 2010-08-14

View user profile

Back to top Go down

Re: Boat/Airplane/Amphibian thing

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum