turret w. recoil reduction

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turret w. recoil reduction

Post by Warbird on Fri Jun 10, 2011 11:07 am

steered with arrow keys, guns fired with A
Have fun Very Happy

Code:
 
// [RCD]
Val
{
   AH(default=0, min=-9999, max=9999)
   AV(default=110, min=20, max=115)
   CYCLE(default=0, max=100)
   G1(default=0, step=100000)
   G2(default=0, step=100000)
   G3(default=0, step=100000)
   G4(default=0, step=100000)
   JET(default=0, step=100000)
}
Key
{
   0:AV(step=0.5)
   1:AV(step=-0.5)
   2:AH(step=0.5)
   3:AH(step=-0.5)
}
Body
{
   Core() {
      W:Chip() {
         N:Chip(angle=-30) {
            N:Arm(angle=30, power=G1, option=100000) {
               S:Chip() {
                  W:Chip(angle=90) {
                     S:Chip() { }
                     N:Arm(power=G2, option=100000) { }
                  }
                  E:Chip(angle=90) {
                     E:Chip(angle=90) {
                        S:Chip() { }
                        N:Arm(power=G3, option=100000) { }
                     }
                     S:Chip() { }
                     N:Arm(power=G4, option=100000) { }
                  }
                  S:Chip() { }
                  N:Chip(angle=90) { }
               }
            }
         }
         N:Frame(angle=150) {
            N:Jet(angle=-240, power=-JET) { }
         }
         N:Frame(angle=-150) { }
      }
      E:Chip() {
         N:Chip(angle=-30) {
            N:Arm(angle=30, power=G1, option=100000) {
               S:Chip() {
                  E:Chip(angle=90) {
                     E:Chip(angle=90) {
                        S:Chip() { }
                        N:Arm(power=G3, option=100000) { }
                     }
                     S:Chip() { }
                     N:Arm(power=G2, option=100000) { }
                  }
                  W:Chip(angle=90) {
                     S:Chip() { }
                     N:Arm(power=G4, option=100000) { }
                  }
                  S:Chip() { }
                  N:Chip(angle=90) { }
               }
            }
         }
         N:Frame(angle=150) {
            N:Jet(angle=-240, power=-JET) { }
         }
         N:Frame(angle=-150) { }
      }
      S:Weight(angle=AV) {
         S:Weight(angle=70) {
            S:Rudder(angle=AH) {
               E:Weight() {
                  E:Weight(angle=-40) {
                     S:Weight() {
                        E:Weight(angle=-140) { }
                     }
                     N:Weight() {
                        E:Weight(angle=-140) { }
                     }
                     E:Weight(angle=-140) { }
                  }
                  S:Weight() { }
                  N:Weight() { }
               }
               S:Weight() {
                  S:Weight(angle=-40) {
                     E:Weight() {
                        S:Weight(angle=-140) { }
                     }
                     W:Weight() {
                        S:Weight(angle=-140) { }
                     }
                     S:Weight(angle=-140) { }
                  }
               }
               W:Weight() {
                  W:Weight(angle=-40) {
                     S:Weight() {
                        W:Weight(angle=-140) { }
                     }
                     N:Weight() {
                        W:Weight(angle=-140) { }
                     }
                     W:Weight(angle=-140) { }
                  }
                  S:Weight() { }
                  N:Weight() { }
               }
               N:Weight() {
                  N:Weight(angle=-40) {
                     W:Weight() {
                        N:Weight(angle=-140) { }
                     }
                     E:Weight() {
                        N:Weight(angle=-140) { }
                     }
                     N:Weight(angle=-140) { }
                  }
               }
            }
         }
         W:Weight(angle=120) { }
         E:Weight(angle=120) { }
      }
      S:Chip(angle=210) {
         S:Cowl(angle=-60, color=#FF0000, effect=#80FB) { }
      }
      S:Chip(angle=-210) {
         S:Cowl(angle=60, color=#FF0000, effect=#80FB) { }
      }
   }
}
Script
{
if _key(7)=1 {cycle= cycle+4}
if _key(7)<1 {cycle=0}
if cycle=100 {cycle=0}

if cycle=24 {G1=100000}
if cycle=24 {JET=100000}

if cycle=48 {G2=100000}
if cycle=48 {JET=100000}

if cycle=72 {G3=100000}
if cycle=72 {JET=100000}

if cycle=96 {G4=100000}
if cycle=96 {JET=100000}
}

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