ufo type thing

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ufo type thing

Post by freek4ever on Fri Nov 25, 2011 1:22 pm

Code:
// [RCD]
Val
{
   A(default=0, min=-100000, max=100000)
   B(default=0, min=-100000, max=100000)
   C(default=0, min=-100000, max=100000)
   FWHEEL(default=0, min=-100000, max=100000)
   HWHEEL(default=0, min=-100000, max=100000)
   LWHEEL(default=0, min=-100000, max=100000)
   N(default=0, min=-2, max=1000)
   PO(default=0, min=-50000, max=50000)
   RWHEEL(default=0, min=-100000, max=100000)
   ST(default=0, min=-30, max=30, step=10)
   VAR(default=0, max=100000)
   WHEEL(default=45, max=45)
   X(default=0, min=-100000, max=100000)
   Y(default=0, min=-100000, max=100000)
}
Key
{
   0:po(step=100)
   2:st(step=-10)
   3:st(step=10)
   4:VAR(step=1000)
   5:VAR(step=-1000)
   7:n(step=1)
   8:n(step=-1)
   10:wheel(step=10)
   11:weel(step=-10), wheel(step=-10)
   12:weel(step=-10)
}
Body
{
   Core() {
      W:RLW(angle=180, power=var, brake=ST) {
         N:Trim(angle=30) { }
         W:Trim(angle=30) { }
         S:Trim(angle=30) { }
         E:Trim(angle=30) { }
      }
      E:RLW(angle=180, power=-var, brake=-ST) {
         S:Trim(angle=-30) { }
         E:Trim(angle=-30) { }
         N:Trim(angle=-30) { }
         W:Trim(angle=-30) { }
      }
      W:TrimF(angle=90) {
         E:Jet(power=po, effect=1) {
            E:RudderF(angle=-WHEEL) { }
            W:RudderF(angle=WHEEL) { }
            W:Jet(power=PO, effect=1) { }
         }
         E:Jet(power=po, effect=1) { }
         W:Cowl(angle=-105) {
            W:Cowl(angle=-45) { }
         }
         W:Cowl(angle=105) {
            W:Cowl(angle=45) { }
         }
         W:Cowl(angle=-105) { }
      }
      E:TrimF(angle=90) {
         E:Cowl(angle=105) {
            E:Cowl(angle=45) { }
         }
         E:Cowl(angle=-105) {
            E:Cowl(angle=-45) { }
         }
         W:Jet(angle=180, power=po, effect=1) {
            E:Jet(power=po, effect=1) { }
         }
      }
      S:Jet(power=RWHEEL) { }
      N:Jet(power=-LWHEEL) { }
      E:Jet(power=-FWHEEL) { }
      W:Jet(power=HWHEEL) { }
      N:Trim(angle=90) {
         N:Cowl(angle=-105) { }
         N:Cowl(angle=105) { }
      }
      S:Trim(angle=90) {
         S:Cowl(angle=105) { }
         S:Cowl(angle=-105) { }
         N:Chip() {
            S:Rudder(angle=WHEEL) { }
            N:Rudder(angle=-WHEEL) { }
         }
      }
   }
}
Script
{print 0, _H(core)

LWHEEL=_AX(core)* 1000000
RWHEEL =_AX(core)*1000000

fWHEEL=_AZ(core)*100000
hWHEEL=_AZ(core)*100000

B=  N -_Y(core)
A = B*5000
c = 52000 + a
var = c
if _H(core)<4 { wheel = wheel + 5

      
   }
if _H(core)>4 { wheel= wheel - 5

      
   }
if _H(core)=-100000 { wheel= wheel - 5

      
   }
if _KEY(11)>0 { X =_MX()      
   }

if _KEY(11)>0 { Y =_MY()      
   }

PO = -(_MY() -Y)*50
ST = -(_MX() -X)/10}
 
a = up s = down and b = calabrat mouse
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