Ram car

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Ram car

Post by jiri.hartvich.9 on Fri Oct 12, 2012 7:27 am

controls:
arrow keys-move
z-shoot(ram)

BTW it is not for fighting purposes only for shooting balls. Very Happy

Code:
// [Ram car]
Val
{
   H(default=30, min=15, max=45, step=3)
   H2(default=30, min=15, max=45, step=3)
   RAM(default=0, max=1600000, step=1000000)
   RUN(default=0, min=-1000, max=10000, step=1000)
}
Key
{
   0:RUN(step=100)
   1:RUN(step=-500)
   2:H(step=3), H2(step=-3)
   3:H(step=-3), H2(step=3)
   4:RAM(step=1600000)
}
Body
{
   Core() {
      E:RudderF(angle=60) {
         E:Frame(angle=60) {
            E:Frame(angle=120, option=1) {
               W:RudderF(angle=-30) {
                  N:RLW(angle=90, option=1, effect=5) { }
               }
            }
         }
      }
      E:RudderF(angle=-60) {
         E:Frame(angle=60) {
            E:Frame(angle=120, option=1) {
               W:RudderF(angle=h) {
                  S:RLW(angle=90, power=run, option=1, effect=5) { }
               }
            }
         }
      }
      W:RudderF(angle=-60) {
         W:Frame(angle=60) {
            W:Frame(angle=120, option=1) {
               E:RudderF(angle=30) {
                  N:RLW(angle=90, option=1, effect=5) { }
               }
            }
         }
      }
      W:RudderF(angle=60) {
         W:Frame(angle=60) {
            W:Frame(angle=120, option=1) {
               E:RudderF(angle=-h2) {
                  S:RLW(angle=90, power=-run, option=1, effect=5) { }
               }
            }
         }
      }
      N:Frame(angle=120, option=1) {
         N:Weight(angle=150) { }
      }
      N:TrimF(angle=90, option=1) {
         N:RudderF(angle=-60, option=1, spring=0.2, damper=0.2) {
            E:Arm(power=ram, option=1600000) { }
            E:Frame(angle=90) {
               E:Arm(angle=-90, power=ram, option=1600000) { }
            }
            E:Frame(angle=-90) {
               E:Arm(angle=90, power=ram, option=1600000) { }
            }
         }
      }
      S:Trim(angle=90) {
         S:Chip() { }
      }
   }
}
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