Fry X - Mini Alienship

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Fry X - Mini Alienship

Post by Zian on Thu Dec 06, 2012 7:52 pm

Help.
Arrange balance and controls.

Code:
// [RCD]
Val
{
   ENGINE(default=0, min=-1000000, max=1000000, step=500000)
   ENGINE2(default=0, min=-1000000, max=1000000, step=500000)
   TURN(default=0, min=-1000000, max=1000000, step=500000)
   TURN2(default=0, min=-1000000, max=1000000, step=500000)
}
Key
{
   0:TURN2(step=500)
   1:TURN2(step=-500)
   2:turn(step=500)
   3:turn(step=-500)
   4:ENGINE(step=500)
   5:engine2(step=500)
   6:engine2(step=-500)
}
Body
{
   Core() {
      N:Chip(angle=-10) {
         W:Cowl(angle=-10, option=4, color=#00FF00) { }
         N:Chip(angle=-120) {
            N:Chip(angle=-45) {
               W:Jet(angle=-90, power=-TURN) { }
            }
            S:Jet(angle=-130, power=-TURN2) { }
            W:Cowl(angle=-40, option=2, color=#FF0000) { }
         }
      }
      S:Chip(angle=-10) {
         E:Cowl(angle=-10, option=4, color=#00FF00) { }
         S:Chip(angle=-120) {
            S:Chip(angle=-45) {
               E:Jet(angle=-90, power=-TURN) { }
            }
            N:Jet(angle=-130, power=TURN2) { }
            E:Cowl(angle=-40, option=2, color=#FF0000) { }
         }
      }
      E:Chip(angle=-10) {
         N:Cowl(angle=-10, option=4, color=#00FF00) { }
         E:Chip(angle=-120) {
            E:Chip(angle=-45) { }
            N:Cowl(angle=-40, option=2, color=#FF0000) { }
         }
      }
      W:Chip(angle=-10) {
         S:Cowl(angle=-10, option=4, color=#00FF00) { }
         W:Chip(angle=-120) {
            W:Chip(angle=-45) { }
            S:Cowl(angle=-40, option=2, color=#FF0000) { }
         }
         E:Jet(angle=-10, power=ENGINE) { }
      }
      S:Jet(angle=-90, power=ENGINE2) { }
   }
}

Zian
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